Dohányzásról leszoktató

5 tipp, ami segít leszokni a dohányzásról | BENU Gyógyszertárak

Ha valaki le szeretne szokni a nikotinról, nincs könnyű dolga, mert bár a fizikai elvonási tünetek hétig tartanak, a pszichikai függőség akár évekig is elhúzódhat.

Account Options

Az egészségünket súlyosan károsító hatásai miatt veszélyes függőség a dohányzás, érrendszeri betegségeket, illetve rákot is okozhat. A dohányzásról való leszokást több tényező is nehezítheti.

dohányzásról leszoktató a legjobb vitaminok

Ilyen például, ha a dohányos eleve kételkedik a leszokás sikerében, ha a környezetben sok az aktív dohányos, ha a dohányzás mellett rendszeresen alkoholt fogyaszt, illetve, ha erősen hisz a dohányzás stresszoldó hatásában, különösen a munkahelyi környezetben. Pedig a dohánymentes élet előnyei már az első napokban jelentkeznek.

Jelentősen javul szaglásunk, ízlelésünk, illetve jobban bírjuk a terhelést és a dohányzásról leszoktató is.

dohányzásról leszoktató

Néhány apró trükkel segíthetjük magunkat, hogy ne essünk vissza az első napok sikere után. Erős dohányosoknál szükséges a nikotin átmeneti pótlása Mivel a dohányzásról való leszokás idején sokaknál fokozódik az idegesség és az álmatlanság, tanácsos valamilyen nikotinpótló terméket alkalmazni.

Így lehet könnyen és gyorsan leszokni a dohányzásról

Ezzel az elvonási tünetek és a cigaretta utáni vágy is csökkenthető. Erre a célra megfelel a nikotinos rágó, az orrspray vagy a tapasz.

dohányzásról való leszokás, hogyan kell kezelni

A kezelésnek ezt a típusát nikotin helyettesítő kezelésnek hívják. Figyeljen a napi rutinjára A dohányzás az esetek jelentős részében egy pótcselekvés. Reggeli előtt, munkába menet, a munkahelyi szünet alatt, illetve barátokkal töltött időben sokan gyújtanak rá, az évek alatt pedig ezek az 5 percek rutinná válnak.

Készüljünk fel ezekre a helyzetekre. Reggel együnk inkább egy almát, a munkahelyünkön inkább mozogjunk legjobb holdnapi leszokni a dohányzásról tartsunk pihenőt, illetve esténként kerüljük a füstös helyeket. Mozogjon, sportoljon Csodálkozni fog, dohányzásról leszoktató újra milyen sportos lett, és a tüdeje végre friss levegőhöz jut, a teste oxigénnel dohányzásról leszoktató fel.

Ismerd meg az Allen Carr Módszert

Ezen kívül a sport az esetleges súlyfelesleg ellen is hatásos. Az is észrevehető, hogy aktív sport mellett sokkal kevésbé vágyik az ember egy cigarettára.

  • A dohányzás kódolása a leghatékonyabb
  • A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez
  • Allen Carr módszer - Dohányzás leszokás könnyen
  • A koncentráló készség csökkenése, 2 hét Ingerlékenység, izgatottság, szorongás, 4 hét Alvási problémák, 1 hét Emésztési zavarok, székrekedés, 4 hét Fel kell készíteni a környezetet is a leszokásra.
  • Leszokni a videót
  • 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz
  • A dohányzásról való leszokás átment a tachikardia
  • Dohányzásról leszállni kezdte a szédülés

Keressen indokokat Fontos, hogy tisztában legyünk a leszokás előnyeiről, életünkre gyakorolt pozitív hatásairól. Fontolja meg, milyen előnyökkel dohányzásról leszoktató, ha már nem dohányozna.

Leszokás a dohányzásról: ezek a módszerek váltak be

Nincs többé kellemetlen szájszag, füstszagú ruhák, telefüstölt lakás, az ételek íze jobban élvezhető, kevesebb köhögés, növekvő várható élettartam. Nem mellékes tényező, hogy havi szinten több tízezer forintot spórolhat meg, éves szinten pedig egy luxus utazás árát. Mindig tartsa szem előtt ezeket az előnyöket.

a dohányzásról való leszokás folyamatosan akar aludni

Még jobb, ha egy cetlire feljegyzi indokait, és ha újra kísértésbe esne, olvassa fel őket magának. Jutalmazza dohányzásról leszoktató saját magát Gyűjtse az elején egy dobozba a cigarettára szánt pénzt, majd hetente vegyen dohányzásról leszoktató ajándékot saját magának.

Jegyezze fel minél több helyre mennyi ideje nem dohányzott, és kerek számoknál ünnepelje meg a sikert. Minél több pozitív impulzus éri a leszokás miatt, annál nagyobb eséllyel maradt távol a visszaeséstől.

Olvassa el is