A dohányzás leküzdésének módjai

a dohányzás leküzdésének módjai

Még több termék Változtass a telefonálási szokásokon!

EXTRA AJÁNLÓ

A telefonálás szintén olyan szituáció, amikor a legtöbb dohányos könnyen rágyújt. Ezt elkerülendő ne tarts cigarettát, öngyújtót vagy hamutartót a telefon közelében!

Inkább legyen egy jegyzetfüzeted és egy tollad, amivel játszhatsz. További megszívlelendő tanács, hogy a telefont ne az általában használt kezeddel vedd fel, így is tompíthatsz kicsit a megszokott rutinon.

Leszokás a dohányzásról: ezek a módszerek váltak be

Ha szükséges, használd a szabad kezed egy dokumentum vagy teásbögre tartására. Vess be trükköket étkezés után!

a dohányzás leküzdésének módjai

Ha meg akarsz szabadulni az étkezés utáni cigaretta kínzó kényszerétől, első lépésként nyilvánítsd otthon a konyhát nemdohányzó területté. Az étkezés után pedig örömteli jutalom gyanánt - cigi helyett - kóstolj meg egy új italt.

Női Egészség Éve 2020

Ha étteremben vagy kávézóban vagy, győződj meg arról, hogy az asztal a nemdohányzó részben van, így a dohányzás leküzdésének módjai lesz ellenállni a kísértésnek, hogy rágyújts. Így kerüld a leszokást követő székrekedést! Változtass az alkoholfogyasztási szokásokon!

nikotin, hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Az alkohol és a cigaretta a legtöbb dohányos számára tökéletes párost alkot. Ha szeretnél leszokni a cigiről, egy időre érdemes lemondanod az alkoholról is.

A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

Ha ez az út nem szimpatikus, válaszd a bár nemdohányzó részét, és italfogyasztás közben egyél mogyorót, kártyázz a barátaiddal, vagy foglald le valamivel a kezed.

Ha általában sört vagy bort fogyasztasz, ezekhez az italokhoz erősebben kötődik a dohányzás kényszere, mint máshoz.

Az Aspirin® Protect-ről A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez Talán kevesen tudják, hogy hazánkban a dohányosok kb. A cigarettázók életében többször is előfordul, hogy kísérletet tesznek a leszokásra, ám az esetek döntő hányadában a próbálkozás kudarcba fullad. Mindössze 4 százalékuk éri el önerőből, külső segítség nélkül az egyéves füstmentességet. Kell-e fizetni azoknak, akik a központjukhoz fordulnak segítségért?

Így tehát a leszokás ideje alatt érdemes kipróbálnod néhány koktélt. A napi utolsó szál helyett: figyelemelterelés A napi utolsó jutalomcigiről szintén nem egyszerű lemondani.

Így vezethet fogínyproblémához a dohányzás

Itt már nem segít más, csak a figyelemelterelés. Írj egy listát a ház körül elvégzendő sürgős munkákról, játssz a gyerekekkel, kezdj el egy új hobbit - különösen olyat, amihez a kéz használata szükséges. Határozz meg magadnak a feladatok elvégzésére egy időintervallumot, és nagy eséllyel átjutsz a dohányzás utáni sóvárgás leszokni a szív fájdalmát időszakán.

hogyan lehet felfüggeszteni a dohányzást

Olvassa el is