A dohányzásról való leszokás nem ér véget. Dohányzás nélkül

a dohányzásról való leszokás nem ér véget
Címlap » Cikkek Szívni, vagy nem szívni… 21 napos ingyenes mentális dohányzásleszoktató program azoknak, akik szeretnének leszokni a dohányzásról, de még szükségük van támogatásra, hogy ez tényleg sikerüljön is.

Dohányzás Készüljünk fel a leszokásra! Sokan mondják, hogy a dohányzás csak egy rossz szokás és akaraterővel könnyű leküzdeni. Azonban saját, illetve környezetünk tapasztalatai alapján bizonyára tudjuk, hogy a dohányzásról nehéz leszokni.

A dohányzás során fizikai függőség alakul ki, melyet a nikotin hoz létre.

hogyan lehet leszokni az egészségről

Ugyanakkor azt is megfigyelhetjük a dohányosokon, hogy jellemző szokásokat tesznek magukévá. Ilyen értelemben mind a rossz szokás, mind a függőség igaz a a dohányzásról való leszokás nem ér véget.

a dohányzásról való leszokás nem ér véget leszokni a dohányozást káros

A dohányzás tanult viselkedés. A leszokás is olyan folyamat, amit tanulni kell, ugyanúgy, ahogy korábban megtanulta a dohányzást is. A legújabb megközelítések a viselkedésváltozás transzteoretikus modellje szerint a leszokást egy felfelé ívelő spirálként jelenítik meg, ahol a visszaesés a leszokási tanulási folyamat része lehet.

A dohányzásról leszokni nem is olyan nehéz! Megkértük Ügyfeleinket, írják meg milyen tapasztalatokat szereztek a Bioexpress dohányzás leszoktató terápiát követően. Íme a válaszok: Kedves Bioexpress! Örülök, hogy ennyire fontos az önök számára, mi is történt azokkal az emberekkel, akik valaha bizalmat szavaztak a segítségnek.

A leszokás hosszú folyamat, és nem ér véget azzal, hogy valaki leteszi a cigarettát. Ráadásul a már leszokott dohányosnál is előfordul, hogy évek múltán ismét visszaesik, és ismét dohányozni kezd.

A leteszemacigit.

Szívni, vagy nem szívni…

A program négy pillérre épül: ismerjük meg a saját dohányzási szokásainkat, készüljünk fel a cigaretta letételére és az ezzel járó nehézségekre, tűzzük ki a leszokás a Függetlenség napját, előzzük meg a visszaesést és készüljünk fel a tartós cigaretta nélküli életre! Tippek a leszokáshoz Gyűjtse össze a leszokás mellett szóló érveket!

orrspray fuggoseg

Számítsa ki, mennyibe kerül Önnek a dohányzás! Vezessen dohányzási naplót, hogy tudja, milyen helyzetekben dohányzik! A dohányzást kiváltó körülmények esetén alkalmazzon relaxációs módszereket!

a dohányzásról való leszokás nem ér véget Végül sikerült leszoknom a dohányzást

Tűzze ki a Függetlenség napját! Tájékoztassa leszokási szándékáról hozzátartozóit, kérje segítségüket!

Dohányzásról való leszokás - ún. antinikotin program

Keressen támogatókat a környezetében! Aggodalmai eloszlatása céljából kezdjen el aktívan sportolni, változtasson táplálkozási szokásain!

videó, hogyan lehet leszokni a dohányzásról leszokni a dohányzásról a kábítószerrel

Készüljön fel a megvonási tünetekre! Távolítsa el a dohányzásra emlékeztető tárgyakat és ingereket hamutartórendezze át azokat a helyiségeket, ahol dohányozni szokott! Jutalmazza meg magát rendszeresen, mert megérdemli! Vegye észre a leszokás kedvező hatásait!

Tippek a leszokáshoz

Készüljön fel a váratlan helyzetekre és a kihívásokat jelentő társas helyzetekre! A leszokáshoz további információkat, önkitöltő kérdőíveket, segédanyagokat talál a leteszemacigit. Amennyiben úgy érzi, hogy személyes segítségre van szüksége, forduljon az Egészségpszichológiai Konzultációs Szolgálathoz!

Ezt a három szót felejtsd el, ha le akarsz szokni a cigiről

Forrás: leteszemacigit.

Olvassa el is