A dohányzás otthonról való gyors lemondásának módja

8 tipp, amivel leszokhatsz a cigiről
Account Options Férgek, hogyan lehet gyorsan kilépni, Gyakran az ilyen döntéseket rokonok, barátok és rokonok nyomása alapján végzik.

Még több termék Változtass a telefonálási szokásokon! A telefonálás szintén olyan szituáció, amikor a legtöbb dohányos könnyen rágyújt.

dohányzásellenes példák

Ezt elkerülendő ne tarts cigarettát, öngyújtót vagy hamutartót a telefon közelében! Inkább legyen egy jegyzetfüzeted és egy tollad, amivel játszhatsz. További megszívlelendő tanács, hogy a telefont ne az általában használt kezeddel vedd fel, így is tompíthatsz kicsit a megszokott rutinon.

2. Ünnepelje meg a leszokást!

Ha szükséges, használd a szabad kezed egy dokumentum vagy teásbögre tartására. A dohányzás otthonról való gyors lemondásának módja be trükköket étkezés után!

Ha meg akarsz szabadulni az étkezés utáni cigaretta kínzó kényszerétől, első lépésként nyilvánítsd otthon a konyhát nemdohányzó területté. Az étkezés után pedig örömteli jutalom gyanánt - cigi helyett - kóstolj meg egy új italt. Ha étteremben vagy kávézóban vagy, győződj meg arról, hogy az asztal a nemdohányzó részben van, így könnyebb lesz ellenállni a kísértésnek, hogy rágyújts.

a dohányzás otthonról való gyors lemondásának módja dohányzásellenes iskolák

Így kerüld a leszokást követő székrekedést! Változtass az alkoholfogyasztási szokásokon!

Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás. Cikkünkben olvashat néhány tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától. Keressen indokokat!

Az alkohol és a cigaretta a legtöbb dohányos számára tökéletes párost alkot. Ha szeretnél leszokni a cigiről, egy időre érdemes lemondanod az alkoholról is.

Ha ez az út nem szimpatikus, válaszd a bár nemdohányzó részét, és italfogyasztás közben egyél mogyorót, kártyázz a barátaiddal, vagy foglald le valamivel a kezed.

a dohányzás otthonról való gyors lemondásának módja

Ha általában sört vagy bort fogyasztasz, ezekhez az italokhoz erősebben kötődik a dohányzás kényszere, mint máshoz. Így tehát a leszokás ideje alatt érdemes kipróbálnod néhány koktélt. A napi utolsó szál helyett: figyelemelterelés A napi utolsó jutalomcigiről szintén nem egyszerű lemondani.

nátha orrspray

Itt már nem segít más, csak a figyelemelterelés. Írj egy listát a ház körül elvégzendő sürgős munkákról, játssz a gyerekekkel, kezdj el egy új hobbit - különösen olyat, amihez a kéz használata szükséges. Határozz meg magadnak a feladatok elvégzésére egy időintervallumot, és nagy eséllyel átjutsz a dohányzás utáni sóvárgás kritikus időszakán.

A koncentráló készség csökkenése, 2 hét Ingerlékenység, izgatottság, szorongás, 4 hét Alvási problémák, 1 hét Emésztési zavarok, székrekedés, 4 hét Fel kell készíteni a környezetet is a leszokásra. El kell távolítani a lakásból a dohányzásra emlékeztető tárgyakat, cigarettát, öngyújtót, hamutartókat. Ki kell mosni a füstszagot árasztó textíliákat, s nem árt az sem, ha alaposan kitakarítjuk az autónkat is. Lehetőleg tisztíttassuk ki a megszokott ruháinkat, hogy azok se emlékeztessenek dohányzó életünkre.

Olvassa el is