Nézd meg, hogy leszokik a dohányzásról. Allen Carr módszer - Könnyen Leszokni a Dohányzásról

Hogyan szokjak le a cigiről?

Olvasási mód:

Harmadlagos nikotinterhelés A dohányzás abbahagyása után 24 órával csökken a szívinfarktus közvetlen veszélye, 3 hónap múlva múlik a köhögés, 5 év múlva a műtéttel nem gyógyítható tüdőrák kockázata a felére csökken. Tíz jó tanács ahhoz, hogyan szabaduljunk meg a dohányzás szenvedélyétől, s néhány biztató tény arról, mit nyerhetünk vele.

nézd meg, hogy leszokik a dohányzásról

A dohányosok többsége saját elhatározását, vagyis a dohányzásról való leszokást egyedül is képes sikerre vinni. A kivitelezés annál nehezebb, minél régebben alakult ki a hozzászokás.

Akik a leszokáson gondolkoznak

Minél fiatalabb korban szokott rá valaki a dohányzásra, életének annál koraibb szakaszában válik a cigaretta rabjává és annál nehezebb lesz leszoknia - de nem lehetetlen. Az elhatározás és az önbizalom alapvető: hinni kell abban, hogy "meg tudom csinálni", képes vagyok eldönteni és ragaszkodni tudok a döntésemhez.

Hogy leszokik a dohányzásról lépés az élet Elszánta magát a leszokásra?

nézd meg, hogy leszokik a dohányzásról

Nos, ha az elhatározás megszületett, már csak a következő tíz lépést kell megtennie a dohányfüstmentes élet felé. Meg kell határoznia a leszokás pontos dátumát, és ehhez ragaszkodnia kell. Meg kell ismerkednie azokkal a lehetőségekkel, amelyek segítséget nyújthatnak a leszokásban. Környezetével tudatnia kell a szándékát, és kérje meg őket, hogy segítsenek, vagy legalább ne hogy leszokik a dohányzásról a végrehajtásban.

Mindig találjon magának elfoglaltságokat, amelyek hozzásegítik, hogy ne gondoljon a cigarettára. Szabaduljon meg hamutálcáitól, öngyújtóitól és a még nézd meg nem bontott cigarettáitól!

nézd meg, hogy leszokik a dohányzásról

Bőségesen fogyasszon folyadékot! Tartson keze ügyében egy pohár ásványvizet vagy gyümölcslevet, és szürcsölgesse folyamatosan!

Legfrissebb anyagaink:

Legyen egyre aktívabb! Sétáljon, ahelyett hogy kocsiba vagy buszra szállna, próbáljon lépcsőn járni a lift helyett.

A mozgás ellazít, és sikerélményt nyújt.

nézd meg, hogy leszokik a dohányzásról leszokni a dohányzást 15 kg zsír

Értékelje pozitívan az Önnel történteket. Minthogy kábítószerről van szó, a megvonás tünetei kellemetlenek lehetnek, de gondoljon arra, hogy a szervezete most gyógyul fel a dohányzás okozta ártalmakból. Ne izguljon!

Hogyan szokjak le a cigiről?

Az izgatottság, a rágyújtás ingere és az összpontosítás zavarai néhány hét alatt megszűnnek. Változtasson a megszokott mindennapi életén! Mellőzze azt az üzletet, ahol általában beszerezte a napi cigarettáját.

Esetleg el kell kerülnie kedvenc éttermét vagy a munkahelyi dohányzóhelyet, ahol eddigi sorstársai mérgezik magukat.

Próbáljon valami újat, az eddigiektől teljesen különbözőt csinálni. Lepje meg magát! Nincs kivétel! Nincs olyan rossz vagy jó hír, olyan élethelyzet, amely akár egy szál cigaretta elszívására okot adna. Ez újabb és újabb szál utáni vágyakozást váltana ki.

lehetséges-e csak a dohányzásról való leszokás

Ajándékozza meg magát! A cigarettán megspórolt pénzén vegyen magának valami apróságot vagy akár nagyobb dolgot: olyat, amit egyébként nem vett volna meg. Figyeljen oda az étkezésre! Ne essen neki a zsíros ételeknek. Próbálja ki a friss gyümölcsöt és zöldséget, cukormentes rágógumit, esetleg édességet!

Számolja a napokat!

  1. Leonardo dicaprio hagyta abba a dohányzást
  2. Dohányzás abbahagyása gyógyszer farmakológia
  3. Alapvető: Megjegyzi a cookie engedélybeállításait Alapvető: Használ ideiglenes cookie-kat Alapvető: Összegyűjti azokat az információkat, amelyeket az oldalon belül található űrlapon megadott Alapvető: Nyomon követi a bevásárlókosárában található termékeket Alapvető: Hitelesíti a bejelentkezését a felhasználói fiókjába Alapvető: Megjegyzi az Ön által kiválasztott nyelvet Ez a weboldal nem: Jegyzi meg a bejelentkezési adatait Használatot elősegítő: Jegyzi meg az Ön közösségi média beállításait Használatot elősegítő: Jegyzi meg az Ön által kiválasztott régiót és országot Analitikai: követi nyomon az Ön által meglátogatott oldalakat és az ott végzett tevékenységeit Analitikai: követi nyomon az Ön tartózkodási helyét az IP-címe alapján Analitikai: követi nyomon az egyes oldalakon eltöltött időt Analitikai: küld pontosabb adatokat statisztikai célból Reklám célú: Személyre szabott információkat és hirdetések az Ön érdeklődése alapján, pl.
  4. Tíz lépés az élet - konkrét tanácsok a dohányzásról való leszokáshoz | idosekotthona-nagylozs.hu
  5. Dohányzni akarok, hogyan lehet leszokni a dohányzásról
  6. Miért nem tudsz leszokni a dohányzásról?
  7. A leszokás gyógyszereiről röviden.

Olvassa el is